TISDAG

Idag var en av det mindre roliga dagarna i Oslo då mesta av min tid spenderats på Oslos sjukhus. Vaknade med ont i bröstet och luftvägarna men tänkte inte så mycket mer på det. Gick till jobbet med ont och ringde efter ett tag till telefonhjälp. Det bad mig direkt att åka in då min andning var/är tung. Prover och saker har gjort men inte hittat något, vi hoppas på att det är en infektion (luftrörskatarr) eller något som är på väg att bryta ut och inte något värre. Sitter nu i soffan och har fortfarande ont men känns ändå lite lättnad att man fick ok resultat av alla tester. Jag mår bra!
Suttit med lina och gjort lite julkort som ska skickas iväg till Sverige inom sin tid. Mysigt! Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Det ser ju ut att bli fina julkort!
Se nu till att du blir frisk innan du gasar på igen. Man ska lyssna på kroppen om den skriker vila.
Puuuuus
Papi

2013-11-26 @ 22:58:50
Postat av: Världsbästa fastern

Ser fram mot ett SÅ fint julkort som e gjort speciellt till mig ; ) KRYAKRAMAR & va rädd om dig <3

2013-11-27 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0