MÅNDAG

Då är det måndag och start på ny vecka. En ledig dag, vet inte riktigt vad jag ska göra. Kontot säger NEJ TACK till att röra mig utanför dörren så får väl sitta innomhus idag och känna lugnet i kroppen. Tänkte inte på att jag kanske kunde bytt bort denna måndag så jag fick jobba idag och inte jobbat nästa torsdag, men man är ju som sagt rätt så osmart och tänker i efterhand...samma sak som med att tåget hem på torsdagar går 15.45, inte direkt tänkt att jag kan åka hem och jobba 1 timme extra en annan dag. OSMART. Blev lite arg på mig själv, men nu vet man det till nästa gång, som vanligt.  
Annars så tackar jag min Mamma och Syster för en riktigt mysig och fin helg, den har väl egentligen bara bestått av shopping och mat, men det är något som vi gillar så varför inte, så inlägget får sluta med: jag älskar er, älskar min familj! Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Du är klok som inser att det är familjen som betyder något! Speciellt när det gäller!
NATTI natti ♡
Papi

2013-11-04 @ 22:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0