ONSDAG

Halva veckan har gått, eller tog i lite, mitten av veckan ja, men jobbar ju hela veckan ut så egenligen nej. Tiden går snabbt. Känns som om jag snart ska hem, ångesten att vara här finns inte. Försvunnit någonstans (för tillfället), ändå skönt. En annan sak som är skönt är att Karin och jag verkligen har kommit igång med att laga mat varje dag efter jobbet. Det är så gott att äta god mat och man märker att man är mätt och har mer energi. Maten smakar också väldigt gott, lite stolta över oss som lyckas så bra. Var också och köpte oss ett element på clas olssons, så nu kanske mitt rum blir lite varmare och jag slipper ha ljus tända om natten så det känns som om det är dag eftersom det blir så ljust. Det var den dagen och en ny dag börjar snart. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Skönt att höra att du mår bra! Kul att ni lagar mat tillsammans! Säkert en anledning till att du mår bra! Mat är viktigt och hemlagat ger längre mättnad. Så fortsätt med det!
Puss puss
Papi ♡

2013-11-06 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0