TORSDAG

Dags att äntligen få sätta sig på tåget i morgon och bege sig hem till sveariket. Konstigt nog är det första gången som jag inte längtat hem på mycket som jag alltid gjort innan, men idag ser jag fram emot det supermycket. Speciellt att få äta mat med mina fina flickor på lördagen, och sen efter det få träffa många gamla vänner hos Anton. Ska bli mys och bara få vara sig själv i älsklings lägenhet och möta lugnet. Dags för lite avkoppling efter 10 dagars slit är aldrig fe. Idag har jag varit en liten dum flicka på jobbet och klättrat på utsidag av vår klätterbyggnar, ca 10-13 meter upp i luften. Problemet med det hela är att jag inte var fastkopplad i något, så ja jag är en aning dum, men jag sitter här nu och har överlevt allting så tur det. Låter kanske som om det är farligare än var det faktiskt är, kan ramla ner men blev kallad spindelmannen så jag måste sätt rätt bra ut. Nu ska jag ta och packa, det är fan SÅ tråkigt, väntar alltid in i det sista. Jag ska också för första gången sätta på mig lösnaglar eftersom Julia Bergström är på plats i Oslo, gamal vän till Lina men en del i familjen för mig. Det var det! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Ska bli skönt att få träffa dig igen!
Puss♡♡
Papi

2013-11-14 @ 22:57:29
Postat av: brother

Sexbomb.

2013-11-20 @ 11:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0