TORSDAG

Den dagen då jag börjar 13.00 på jobbet, en dag som man egenligen inte tycker om för man kommer hem så förbaskat sent, men en dag som man ändå älskar för att man får den där sovmorgonen. Ja, eller idag blev det ''sovmorgon'' tror grannen är hundvakt så det står en ylande hund här någonstans och lever rajj rajj i en utav lägenheterna. Men jag fick sova till 9.30, inte fy skam det. Jag har dock ett sånt jävla shoppingsug. Inte alls bra, vet inte vart det kommer ifrån heller, gick ju in i vissa butiker i går, blir helt galen av allt som hänger på galgarna. Inte haft ett sug på kläder på riktigt länge, men efter helgens shoppande med familjen så SPRACK det. Känns som om jag är tillbaka i min shopoholic tid...skit också! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Skärpning! Ge fan i att handla! Tänk på vad kläder du har som hänger i garderoben i Enköping! Kläder som du inte saknar...
Så ut ur butiken UTAN att handla. Kan du överleva några dagar och inte känna behovet så var det ändå inget att ha.
Fokusera!
Puss ♡
Papi

2013-11-07 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0