ONSDAG

Tillbaka i Oslo och vad väntades där om inte inflytt i mitt saknade rum då en som bott här nu lämnar oss och beger sig hem till Sverige efter en kort tid i Oslo. Känns skönt att kunna stänga dörren igen om man vill vara lite ensam och inte behöva sitta i vardagsrummet. En bra dag på jobbet idag då jag ska få gå på lite kurs i ett annat lekland på svensk mark. Egentigen ska jag bo på hotell och hela den skiten, men har bett om att få åka till Uppsala, vilket betyder att jag kan pendla mellan Enk och Uppsala, vilket blir en liten extra semester hemma, plus att jag får dagar ledigt efter då det hamnar på min lediga helg. Annars väntar nu massa möten om framtid och liknande, kul att man är omtyckt och mina största chefer tycker det går bra. Är glad och lycklig, både att det går bra på jobbet, men också att jag har mycket att se fram emot, nästa vecka får jag besök av mamma och Frida och jag längtar ihjäl mig. Ska bli så mysigt! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Så bra att du fick chansen i Uppsala! Det är ju jättebra förbindelser därifrån till Enköping!
Så är det kul att chefer gillar dig. Viktigast är dock att DU mår bra!
Kämpa på!
Puss
Papi ♡

2013-10-23 @ 21:48:58
Postat av: judit

Har läst din blogg från början nästan, och bor i Uppsala! Varför vill du bo här? Är du härifrån!?

Svar: Bo i Oslo menar du? Jag bor inte i Uppsala om jag förstår din fråga rätt. Jag bor härliga jobb :)
stina öberg

2013-10-24 @ 16:49:31
URL: http://inspiritgolden.blogg.se
Postat av: Världsbästa fastern

Härligt att du mår bra....behåll den känslan. Fredagskramar <3

2013-10-25 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0