ett år i morgon

I morgon var det exakt ett år sedan som vi tre tjejer, jag, Jessica och Lina satte fötterna på norsk mark. Det tänkte vi fira lite med god mat. Igår umgicks jag också med dem hemma hos mig, med lite tacos och mys.Väldigt uppskattande med tanke på att jag skulle på jobb dagen efter. 4 arbetsdagar kvar sen så åker jag till Stockholm för att ha en liten tokdag med vänner. Ser jag mycket fram emot, vart planerat länge, så man har förväntningar och stor längtan. Annars flyter livet på. Dagarna går snabbt nu, vet inte varför men har en del att göra och gjort rätt mycket på kvällarna. Nu är det bara att bita i sen är man på svensk mark. Puss
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Låter härligt!
Kämpa på!
Papi ♡

2013-10-13 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0