MÅNDAG

Helgen har varit full fart på jobbet. Vi nådde över helgsbudgeten med flera siffror, vilket också har inneburit en massa stress, men roligt stress. Det är kul när det är full fart i bygget. I dag har jag sovmorgon, men drömde om jobbet inatt att jag stod på köket och kunde inte laga maten som skulle serveras så jag vaknade ett antal gånger så blev inte så mycket sovmorgon. Har istället tvättat, diskat, torkat hyllor med damm osv. Tog mig en liten städtimme innan jag la mig nu ner i soffan för lite ro innan jobbet. Om två dagar kommer Mamma och Frida, ska bli lite skönt med kärlek från Sverige, betyder också att jag snart är ledig. Kämpa på!
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

...just det! Kämpa på!
Du ÄR duktig!
Puss
Papi ♡

2013-10-28 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0