dagens gator

Dagen har spenderats med min sambo och solstråle Karin på Oslos gator. vi har myst runt och slösat lite pengar. En givande och underbar dag i solskenet. Skönt att göra annat om vardagen än bara jobb. Nu är det en dag mindre tills jag får åka hem. Längtar verkligen sönder mig efter familj och pojkvän. Första jag ska göra är att krama om min pojkvän men också springa upp till min älskade pappa så jag får hålla om honom i några minuter innan vi drar oss tillbaka till älsklings nya lägenhet. Aldrig sätt den och han pratar om inredning hit och dit, så spännande att få se min nu STORA killes nya hem. Lite nervös faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Pereric

Ska bli skönt att få se dig! Även om det är en liten kort stund.
Kämpa på några dagar till nu.
Kramar
Papi ♡

2013-09-23 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0