en dag i september

Torsdag och veckan springer iväg. Redan snart helg, även fast jag nu inte är ledig på två helger så känns det ändå skönt med helg. Betyder en helg närmare hemresa. Ska snart till jobbet. Jobbar stägning en dag i vecka, vilket är en stor skillnad mot förut, då jag kunde jobba 4-6 stängningstider. Nu jobbar jag nästan alltid 9-17, vilket är skönt, blir inte alls lika trött och sliten på vardagarna som jag blev förut. Nu känns det som om jag kan ta vara på dagen mer, även fast jag egentligen alltid går hem.
Dags att ta på sig arbetskläder och gå iväg till bussen. Som stannar ca 2 minuters promenadväg från mig. Strålande. Älskar min lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Pereric

Skönt att du mår bra!
Puss puss
Papi

2013-09-12 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0