fjorton dagars slit


Nu är det 14 dagars slit tills min lediga måndag och 18 dagar tills hemfärd för att sedan packa väskan igen och åka på efterlängtad resa med min 50 åriga mamma och två storasystrar. Ska bli så skönt att få umgås med familj på utlandssemester. Var många år sedan och ett väldigt bra sätt att fira att min mamma blivit 50 år. Idag är jag ledig och ligger och vilar upp mig för mina två veckors jobb, men längtar tillbaka till jobbet. Är lite tråkigt att ligga hemma och bara glo. Tröttnat på filmer och serier, saknar väldigt mycket svenska program som man brukar sucka åt och inte uppskatta, men nu...längtar!

Kommentarer
Postat av: Pereric

Har precis kommit hem från räkkryssning! Utgick från hamnen i Enköping. Trubadur och sång. Skittrevligt! Hantverksforeningen arrangerade och Maria är numera invald i föreningen.
Kämpa på lilla du.
Målet är snart nått.
Love u♡
Papi

2013-09-09 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0