gatan där jag bor

Dags att berätta vad som försegår i lilla Öbergs liv. vissa vill ju verkligen att jag ska skriva lite då och då här. Jag är som sagt tillbaka till Oslo. Trivs, även om jag saknar allt det som sker på hemmaplan.
Har också nu kommit in i min position som vc chef, trivs som fisken i vattnet, känns som om jag redan jobbat i denna position, så känns inte som om så mycket har förändrats, förutom lönen. Skönt med att jag får max jobba 160 timmar i månaden, men får jobba över och får betalt för det. Kan man äntligen hitta på annat än bara cirkulera på jobbet.
Vi hörs vidare! 


Kommentarer
Postat av: Bea

Nemen! 👏👏😄Som jag väntat!

2013-09-06 @ 11:58:11
URL: http://beatriceenilsen.blogg.se
Postat av: Pereric

Så kul!
Sitter nu bredvid Anette som kör oss hem från Tyskland. Körde precis förbi Malmö. Åker själv hemåt på söndag.
Puuuuus
Papi

2013-09-06 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0