helt slut

Känns som om jag har sprungit ett maratonlopp idag. Helt slut efter jobbet. Tror det är för att jag har en ledig dag i morgon efter 14 dagars slit och med 17,5 timmars övertid i fickan.  Dags att ta en dag och bara vara jag, strosa runt lite. Sen är det bara snart 3 arbetsdagar kvar tills jag äntligen får lägga mina armar runt kärleken i mitt liv. Ska bli så underbart. 1 månads längtan, tar på lilla kärleksfulla mig. Men längtan ger mer uppskattning har jag märkt, bara det sakerna som att gå och handla i mataffären med han vid sidan är så värdefullt. Jag älskar kärlek, älskar min kille.
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

...men pappa då?

Har varit hos Frida och Joel idag. Andra dagen i rad nu och vi har skottat jord i massor. Det känns nu! Helt mör! Dock en skön känsla.
Nu sover vi!
Natti natti
Papi ♡

2013-09-22 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0