miljontals droppar

Det regnar här, jag som fixade mig för att ta en tur innan mitt jobbpass ner till stan. Men så pissade verkligen himmeln nu. Ingen iden ens att försöka gå ut för att hålla sig torr om fossingarna. Så nu sitter jag här i stället och lyssnar på Melissa Horn och fördriver tiden i sängen. Rätt lugnande. Vaknade dock kl 8, redo att åka till jobbet, men stänger idag så försökte soman om men det gick inte. Annars så mår jag bra, trots att jag jobbat väldigt mycket denna vecka, men ändå så är det kul på jobbet och jag älskar verkligen att gå dit. Så ska nog göra mig i ordning för att sätta mig på bussen.

Kommentarer
Postat av: judit

snygg!

2013-09-16 @ 12:05:14
URL: http://inspiritgolden.blogg.se
Postat av: Pereric

Ja nu ÄR hösten här med! Jösses vad det regnade i morse! Hade långbyxor till jobbet för första gången på länge. Mycket länge. Dock kommer ett lugn med hösten. Inte så många måsten.
Träffade Micke utanför Bombance i fredags. Han saknade Nordiatiden. Han hälsade!
Nu ska jag sova!
Natti natti
Papi

2013-09-16 @ 22:20:15
Postat av: Världsbästa fastern

SÅ härligt å se att du ser ut att må bra. Va rädd om dig....fasterkramar <3

2013-09-19 @ 11:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0