mys helg

Då är helgen slut. Sofia har vart på besök och vi har haft det mysigt, dock en otroligt misslyckad utgång, men sånt sker. Allt kan inte vara på topp. Men vi har ätit otroligt god mat och jag har hittat min favvo restaurang på aker brygge. Solstrålarna har ljust på oss hela helgen vilket har varit underbart. Det är säkert det sista septemberstrålarna som man får. 

Dags för lite dip och film, för att slappa hela kvällen. Älskar ordet "ingenting". Idag ska jag göra exakt ingenting. Puss


Kommentarer
Postat av: Pereric

Det ser ju ut att ha varit superfint! Ser ju även gott ut!
En dag till ska det vara bra väder i Enköping! Kanske ända till tisdag...
Sköna dagar har jag haft med Anette också. Blev tom brunbränd!
Kramar i massor.
Papi

2013-09-08 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0