nya godingar

 
 Kan inte hålla fingrarna borta från skor. Inte heller när mina älsklingar till höstskor tappat sulan så nu fick jag "lov" att köpa nya skor. Men eftersom jag fick mer än väntat i lön och min buffert är över det normala så, va fan. Lite får man skämma bort sig när det går bra i livet. Skulle vara ledig idag, men vi har haft intervjuer på g så vart på jobbet för att hålla dom. Kul att se 15-17 åringarna sitta nervösa och kanske få sitt första jobb. Hitta några riktiga solstrålar så hoppas det här blir lysande. Kul att ha ansvar och anställa nya personer, man känner sig lite extra viktig!

Kommentarer
Postat av: Pereric

Jag skulle aldrig kunna ha en blogg. Köper ju aldrig kläder och skor. Jag skulle bara kunna visa upp ny firmajacka. Ny firmatröja. Sen tog det väl stopp...
Spännande blogg.
Kämpa på!
Puss
Papi ♡

2013-09-19 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0