ONSDAG


Jag har som sagt vart.i Sverige på ett lekland i Uppsala. Nu sitter jag och skriver en rapport om detta. Betalt hemma, inte fel men det här är inte kul. Har inte direkt så mycket inspiration till jobbet längre så mina tankar ligger på så mycket annat. Idag har jag iallafall äntligen gjort det, DET, har sagt upp mig. Kontraktet löper ut 1 maj, men eftersom min chef förstår mig så bra kan jag kanske med tur få åka hem 1 månad tidigare. En lättnad släppt, samtidigt som jag nu börjar fundera att nu haha, nu måste jag hitta något annat. Men jag längtar hem och kroppen mår inte bra här, framtiden löser sig. Nu ska jag fortsätta skriva. Puss

Kommentarer
Postat av: sofia öberg

weeeehooooow!! jag väntar här hemma på dig med öppen famn! och självklart löser det sig! :D PARTYY!!

2014-01-30 @ 14:32:42
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se
Postat av: Pereric

Bra! Har man väl kommit fram till ett beslut så faller stenar från bröstet! Nu ser du till att göra ett bra avslut. Lämna med flaggan i topp! Sätt målet och räkna dagarna som är kvar. Det är ju inte så många...
Det ska bli skönt att se dig på hemmaplan igen!
Kämpa på!
Papi

2014-01-30 @ 15:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0