TISDAG

Titta vilka söta små bebisar som Lina kom med idag. Hon är hemma från USA och har köpt dessa skönheter till mig. Kan inte vara lyckligare och man sparar ca en tusenlapp än att behöva köpa dem i Sverige. Lina och jag åt en mysfrukost och hon berättade om resan. Jag är mest glad att hon är hemma i helt skick. Sen följde jag med henne ner på stan för sällskap och nu är vi båda på varsitt håll. 
Lägenhetsägsren var här idag och tyckte det var synd att vi sagt upp lägenheten för vi skött oss så bra och att lägenheten fortfarande var i sånt fint skick. Ja som jag sa "önskar jag kunde ta med den hem" men det går ju inte. Jag är mest glad att den är uppsagd så stressen kan lugna ner sig lite i magen. Har superont och är nästan snurrig av smärtan. Ska bli skönt att få flyga hem i morgon, samt första man får möta är pappas trygga famn. Kan inte bli bättre. Ska börja packa nu så allt är klart så jag slipper "stressa" haha! Puss

Kommentarer
Postat av: judit

åh så snygga!

2014-01-21 @ 19:44:51
URL: http://inspiritgolden.blogg.se
Postat av: Pereric

Du är så knäpp! Ett par skor till! Jag är snart 55 och har nog inte haft hälften så många skor på HELA mitt liv!
Du borde bo testen av ditt liv i Sko...kloster...;-)
Kramar
Papi

2014-01-21 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0