TISDAG

Sitter i soffan och myser ner mig. Det är svinkallt i lägenheten och alla element står på max. Ska gå runt och tända massa ljus så man får lite extra värme. Idag fick jag en glad nyhet att jag äntligen ska få min utbildning i Uppsala. Blir att flyga nästa onsdag för att vara på Leos där tors-sön. Dock över min lediga helg men lite extra pengar har väl ingen dött av. Skönt också att få se hur det jobbar i Sverige. Det är vad som har hänt denna dagen. Nu ska jag laga lite pannkakor åt huset. Blir gott! PUSS


Kommentarer
Postat av: Pereric

Tusan vad jag saknar dina pannkakor! Minns när du slängde ihop smeten och jag gräddade för att vi skulle hinna till träningen i Grillby.
Puss puss
Papi

2014-01-14 @ 22:16:07
Postat av: brother

Har du byxan uppknäppt?

Svar: haha vem är du?
stina öberg

2014-01-15 @ 10:56:46
Postat av: Världsbästa fastern

varm STORKRAM från faster,,,så du inte fryser <3

2014-01-15 @ 16:30:04
Postat av: brother

Du är fett snygg

2014-01-17 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0