FREDAG


Idag fick jag äntligen min lön. Även fast målet är att leva på 4.000 varje månad så fick jag lov att köpa lite nytt. Har ändå sparat 19.500 kr idag från lönen så är värd det. Vilket betydde att jag gick till stan och köpte mig nya träningsprylar. Skor, byxor, tröja och nya hörlurar som inte ramlar ut när jag rör mig. Ska börja springa nu så jag får upp konditionen till fotbollen. Har träningsmatch nästa söndag och här har det inte rörts på sig någonting. Tänkte springa den sträckan som bussen åker från jobbet så jag sedan kan åka den hem sista biten. Första sträckan blir på 3 km för att inte slita ut mig. Körde LITE styrka hemma och benen är helt pajj. Haha så dåligt tränad så man blir ledsen. God natt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0