MÅNDAG


Jag har haft en underbart fin ledighet under denna helg. Massa kärlek från Sebastian med egen lagad tapasmiddag på fredagen. Tillbringade lördagen med mamma i Stockholm med musikal och mat. Kvällen slutade med att bästa vän från Stockholm följde med hem och vi drog i oss lite dricka och försvann på fest. Sen en söndag med familjekalas och en vinnande fotbollsmatch. 
Nu sitter jag här igen och alltid på något konstigt vis får jag alltid ångest i magen av att vara i Oslo. Konstigt att den inte försvinner då pappa hämtar mig på söndag för färd hem med alla saker. 6 arbetsdagar, 6 stycken!! Nära nu, såååå nära. Dags nu att krypa i säng och ta sig till jobbet i morgon. PUSS

Kommentarer
Postat av: Pereric

Kämpa!
Räkna ner...
Papi

2014-03-24 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0