ONSDAG


Sovmorgon och ligger fortfarande kvar i sängen. Så skönt, men ändå vet jag inte vad som är bäst, börja tidigt och gå hem eller sova och börja sent. Tror att börja tidigt är bättre även fast sova är skönt. Magen kurrar nu och behöver en frukost. Äter hallon i fil och gröt varje dag. Vet inte vart det kom ifrån men är supergott. Smakar toppen och kanske är lite nyttigt också så det är ju bara ett plus i kanten. I morgon åker jag äntligen hem över helgen. Sen så är det bara 6 dagar på jobbet innan pappa kommer på besök och hjälper mig att flytta hem alla saker. NÄRA NU. Pirr i kroppen. Har sen 2 veckor jag är hemma på innan jag åker för att jobba påskveckan. Sen slut för alltid. SKÖÖÖNT!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0