TORSDAG


Bild: från lördagens musikal med min fina mamma.

Om jag inte räknar med dagens arbetsdag så har jag bara 3 stycken kvar innan jag får åka hem och tror helgen kommer gå fort då jag måste packa och dona, samt att pappa kommer hit. ÄNTLIGEN. Ska bli så skönt, speciellt att inte få dela lägenhet med folk längre. Utan nu kan man vara lite mer avslappnad och ha folk som visar respekt runt sig när man tex sover. Haft en ordentlig sovmorgon idag (dock blev jag väckt) och ligger fortfarande kvar i sängen. Men magen kurrar så behöver en frukost. Hoppas alla får en fin dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Pereric

Tänk om man slapp att dela lägenhet med någon... Haha haha
Undrar vem som klampar in...
Tjoflöjt

2014-03-27 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0