TORSDAG


Hej familj och vänner. Tänkte att jag skulle uppdatera vad som händer i mitt liv. Jag är fortfarande i Oslo, men är inne på min sista månad. Jag har sagt upp lägenheten och jobbet. Är på väg hem snart och ska bli så skönt. Jobbar bara påskveckan i april, bara för att det är fem ob dagar vilket betyder lite extra pengar i maj. Jag har fått jobb på mc Donalds i Enköping. Ser fram emot det. Ska bli kul och det är också skönt att få komma hem och också känna att man får in lite pengar på ett deltidsjobb, samt ett jobb som passar mig. Går ju som sagt igång på stress. Bra jobb stt ha kvar om jag nu sen väljer att studera. Kan jag jobba kvällar och helger. 
Nu kämpar jag på sista tiden. Längtar hem som bara den men står på benen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Världsbästa fastern

Du e SÅ välkommen hem igen & du e efterlängtad. Se nu till att göra ett kanonbra avslut där du är, så du kan lämna Norge med flaggan i topp. Bamsekramar <3 <3 <3

2014-03-13 @ 16:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0