11.02.15



I går kväll fick Sofia oväntat besök av lite sjukdom och har legat hemma hela dagen idag. Som tur är hon redan på bättringsvägen och står redan på benen. Jag har upplevt min dröm idag. Min dag har tillbringats på en båt ute vid reven. Jag har gjort mitt förta dyk på 10 meter med tuber. Helt otroligt och svårt att beskriva hur det ser ut under ytan om man inte har sätt det själv. Otroliga landskap av koraller och fiskar i olika sparka färger. Detta är verkligen något som jag vill göra igen när jag någon gång återvänder till Koh Tao. Då ska jag ta ett dykacertifikat och enligt mig är de värt varenda krona i plånboken. Helt exalterad över min upplevelse! Så lycklig! Pusssss, öberg on tour!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig Sofia!! 💕

2015-02-11 @ 18:40:15
Postat av: Anonym

Kul att du prova! Puss❤️

2015-02-11 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0